AxesSoftwrae.png

Axes Software, înființată în 2005, este cea mai veche firmă din România care furnizează exclusiv soluții software destinate activităților de SCM (Supply Chain Management - gestionarea lanțului de aprovizionare).  Printre clienții Axes Software se numără companii recunoscute din diverse domenii de activitate, care au drept numitor comun nevoia de a-și gestiona cât mai eficient operațiunile logistice: furnizori de servicii 3PL,  transportatori, producători, distribuitori, firme de curierat, supermarketuri, magazine online.

Soluțiile din portofoliul Axes Software se înscriu în suita de aplicații denumită generic xTrack LMS (Logistics Management Suite) și asigură automatizarea și optimizarea fluxurilor de lucru din zone diferite de interes: producție, depozitare, transport și financiar. Suita include o gamă variată  de soluții software cu aplicabilitate în domeniul logistic: xTrack MES (Manufacturing Execution System - planificarea și monitorizarea execuției comenzilor de producție), xTrack WMS (Warehouse Management System - gestionarea depozitelor și a stocurilor), xTrack TMS (Transport Management System - eficientizarea activităților de transport), xTrack PMS (Packaging Management System - gestionarea ambalajelor returnabile), xTrack FIN (Financial - facturarea serviciilor prestate), xTrack DSB (Dashboard - vizualizarea grafică a indicatorilor de performanță selectați), xTrack YMS (Yard Management System - gestionarea camioanelor aflate în curtea depozitului). La acestea se mai adaugă și câteva aplicații mobile:  xTrack POD (Proof of Delivery - confirmarea efectuării livrărilor), xTrack FSM (Field Service Management - optimizarea activităților de teren),  xTrack FAM (Fixed Assets Management - gestionarea mijloacelor fixe) și xTrack HMS (Healthcare Management System - gestionarea serviciilor medicale).

În etapa premergătoare dezvoltării soluțiilor, echipa Axes Software oferă servicii de analiză și consultanță logistică de calitate pentru identificarea celor mai bune modalități de automatizare a proceselor de lucru și personalizarea adecvată  a soluțiilor software în funcție de necesitățile reale ale companiilor interesate de optimizarea activităților pe care le desfășoară. Soluțiile software dezvoltate în urma unor analize minuțioase ale proceselor care fac obiectul automatizării sunt apoi implementate, interfațate cu alte aplicații și testate în locațiile indicate de clienți. De asemenea, în perioada post-implementare, Axes Software asigură instruirea continuă a utilizatorilor și furnizează servicii de suport și asistență tip help desk. 

De la înființare, Axes Software a implementat peste 100 de proiecte în România și pe plan extern, punându-le la dispoziție clienților mijloacele necesare de a realiza importante economii de timp, spațiu și resurse. Dar activitatea firmei nu se referă doar la trecut. Axes Software implementează și acceptă în continuare noi proiecte, cu alte provocări, iar echipa e constant motivată să inoveze pentru extinderea funcționalităților aplicațiilor existente, diversificarea portofoliului de soluții și integrarea noilor tehnologii. Fiecare proiect nu este doar o provocare, ci și un pas înainte..